Det finns ju kamera, ju!!!

Jag insåg att man kan ju plåta sina kort! Så här kommer några kort som gick iväg med posten idag till olika mottagare. Först ut är ett namnsdagskort till pappa, som har namnsdag på lördag:



En katt från Penny Black, tillsammans med en grattiscirkel från Aud Design och en swirl från Autumn Leaves. Lite QK-detaljer (bladen och de små etiketterna), samt en blomma som fick mig att tänka på blåsippor....

Nästa kort är till svärfar, som också har namnsdag på lördag. Ja, både min pappa och min svärfar heter Bengt! (Och dessutom heter både mamma och svärmor Monica!)



Samma Penny Black-katt och samma namnsdagsstämpel från Aud Design, men andra mönsterpapper och andra blommor och andra QK-detaljer (etiketter och fleur-de-lys (eller hur det nu stavas??)). Och lite punchinella...

Imorgon har dessutom yngsta svågern namnsdag, så då fick det bli ett kort till honom också:



En Penny Black-igelkott med bukett, namnsdagsstämpel från Inkywings, och lite stygn-stämpar från Hot off the press. QK-detaljer och samma typ av blomma som på pappas kort.

I förra helgen fyllde svärfars fru år, och hon har också fått ett kort (om än lite sent):



En Penny Black-igelkott, en swirl från Autumn Swirl, "på födelsedagen" från Arkivet (tror jag), och grattiset är magnetstämplar från Making Memories. Och banderollen är från hÄnglar & stÄnglar. Lite punchinella, några blommor, en ballongbrad och lite band. Och QK-bokstäver.

Dagens sista kort skickades iväg till sin mottagare redan förra veckan:



En Penny Black-igelkott och en cirkel från Aud Design. Punchinella fastsatt med blomeyelets. Mönsterpapper.

Igår kom hÄnglar & stÄnglars nya klubbpaket (det var första gången på LÄÄÄNGE som jag köpte det), och nu ska jag leka lite med de stämplarna. Fler namnsdagar och födelsedagar är på väg... Fast ikväll blir det inte så mycket mer pysslat, för maken ville titta på Midsomer (på DVD), och det går ju inte att motstå! ;-)

Må så gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0