Några nya kort...

Vår familjedator är på lagning (äntligen - efter att vi lyckats kopiera över alla dokument och annat nyttigt till den bärbara hårddisken!), så jag lånar dotterns dator. Och till den finns ingen scanner, så det får bli fotade kort istället. Hm... Tycker inte det blir lika bra som scannade bilder, men det får väl gå så länge!

Första kortet är ett födelsedagskort till svägerskan (svågerns fästmö):



Stämpel från hÄnglar & stÄnglar (en av deras nya), samt alfabete från Ma Vincis. QK-blad och bokstäver, en tygblomma, ett litet paket och band...

Nästa kort är till en person som behöver en kram. Fast jag tror jag får lämna över det nästa gång vi träffas istället för att skicka det med posten - är rädd för att rosorna bara blir mos annars!



Ännu en ny hÄngel, lite QK-blad och bokstäver, eyeletar, band, en hemmagjord pärlnål, och så rosorna då...

Hade tänkt visa upp ännu en bild, men insåg att jag faktiskt glömt textstämpeln! Tur att kortet fortfarande ligger på pysselbordet, så kan jag fixa till det tills nästa uppdatering!

Må så gott!

P.S. De konstiga vita kanterna på korten kommer från att jag försökte beskära bilderna i Paint. Hmmm... det gick inte så bra. Undras om man kan anpassa storleken på bakgrunden efter bilden?! Får väl testa till nästa gång (eller fråga dottern!)...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0