Mors dag mm

Mamma fick i år ett kort som inte var så mycket dekorationer på. Inspirationen kommer från Ingrid, som ofta gör stilrena, väldigt vackra kort...



Petunia från Stubby Stampers, text från Inkywings, fjärilar från Tingtura och stjärnfall också från Stubby Stampers. Tre små blingstenar, och sedan bara papper.

Minsta brorsdottern har namnsdag i dagarna, och till henne skickade jag följande kort:



Nyckelpiga och prickar från hÄnglar & stÄnglar och text från Inkywings. QK-blad, blommor, bokstavspärlor fastsydda på band.

Svägerskan har också haft namnsdag, och hon fick detta kort:



En humla från Rubber Stampede, små fjärilar från Tingtura och text från Inkywings igen. Lite band, några eyelets, ett par QK-myror som vandrar omkring, en tygblomma med en utstansad blomma ovanpå...

Det var allt för ikväll. Återkommer med ett födelsedagskort till svägerskan om ett par dagar... Må så gott i sommarvärmen tills dess!

Kommentarer
Postat av: Ingrid - Inola

Det var ett tag sen jag besökte din blogg, och här har det hänt mycket sen sist! Vilka fina kort du har gjort och jag känner mig glad och hedrad över att ha inspirerat dig. Kram!

2009-06-03 @ 12:58:19
URL: http://inola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0