Nu är det verkligen höst ute...


...och det är ganska mysigt! Det blir kyligare, man kan tända ljus, sitta inne och pyssla (när det blir tid över till det)...

Dottern fyllde år i veckan, och hon fick ett dragspelskort i en dekorerad plåtask:





Stämplar från PSX, hÄnglar & stÄnglar, Funstamps, Hero Arts, Penny Black och Inkywings. QK-alfabete, mönstrat papper och öglor.

Alltihop sitter ihop i en lång rad, men jag har inte riktigt tumme med Photoshop så att jag kan pussla ihop två bilder...

När jag letade efter lämpliga blå papper till kortet hittade jag ett annat papper som gjorde mig SÅ julkortssugen!! Så därför blev det årets första julkort:



Stämplar från Penny Black och Forma Hantverk (tror jag!), QK-julros och -flikregister (eller vad nu "tab" kan tänkas heta på svenska??), tre halvpärlor och några brads...

Nästa gång ska jag visa ett kort som ska läggas på brevlådan till mormor. Tyckte hon kunde behöva en liten hösthälsning...

Må så gott och tack för titten!

Kommentarer
Postat av: Ingrid - Inola

Dragspelskort - det var något nytt för mig. Men oj, så fint! Fnissar lite när jag ser tårtstämpeln som du använt. Den stämplade jag på mitt allra första kort som jag gjorde på nybörjarkurs hos Arkivet hösten 2009. Tyckte den var så fin - och det gör jag fortfarande!

2009-10-11 @ 12:51:10
URL: http://inola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0