Haha - min kaninparad lyckades!

Efter lite klurande kom jag faktiskt överens med Photoshop, och jag lyckades klistra in fem kaniner i samma bild! Här är resultatet:




Inte riktigt i virkordning, men mönster har jag hittat här:

1. Denna lilla "Dumbo" har jag hittat hos Idas kreativa. Jag valde dock en grå färg istället, för att han skulle passa in i samlingen. Stora brads till ögon, och filtögonlock. Och en liten rosett. Virkad i akrylgarn.
2. Den här lilla sötnosen hittade jag i Stjernfalls blogg. Rosett på huvudet och bradögon.Virkad i bomullsgarn.
3. Detta är PattyMay, som finns hos Madison. Också här blev det bradögon, samt en liten knapp som dekoration. Likadant bomullsgarn som nr 2.
4. Detta mönster hittade jag i denna blogg. Fast min ser mer ut som att han sitter... Akrylgarn, säkerhetsögon och en liten broderad nos och mun.
5. Sist men inte minst - en kanin med byxor! De var lite pilliga att göra, och passade precis! Bomullsgarn, säkerhetsögon och en broderad nos. Mönstret kommer från denna blogg.


Det är skoj att virka!!!!!!!!!!!! :-D
Tack för titten och må så gott!

Kommentarer
Postat av: Viktoria - ♥ s t j e r n f a l l ♥

Vilken fin kaninparad :D Allihopa blev supersöta :)

2010-01-24 @ 22:18:18
URL: http://stjernfalls.blogg.se/
Postat av: Ingrid - Inola

Oj oj oj, vad många kaniner du har virkat! Men alla är så himla gulliga, speciellt 5:an med sina små hängselbyxor.

2010-01-25 @ 14:38:03
URL: http://inola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0