Imorgon är det dags!!

 Ny månad - ny virkalong! Hos Veronica, som denna månad har en kärleksvirkalong att erbjuda...



Det ska bli spännande att se vad det blir denna gång!

För övrigt så behåller vintern sitt grepp över Torslanda, och snöflingorna dalar ner idag, om än inte i några mängder... Fast jag tycker att vi har haft tillräckligt med vinter nu!! När kommer våren????

För övrigt håller jag på med ett virkprojekt som är inspirerat av en stämpel som jag har. Några olika mönster i kombination med egna påhitt för att det ska passa ihop, och så får vi se vad det blir i slutänden. Kanske blir det inte alls som jag tänkt mig?? Hade tänkt visa en bild på delarna som är klara hittills, men eftersom datorn är lite dum just nu, så går det inte att tanka över bilder från kameran. Jag får göra ett nytt försök senare, för nu måste jag skjutsa dottern till stallet!

Må så gott och tack för titten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0