Små fyrkanter...

För ett tag sedan när jag surfade runt på lite olika bloggar så hittade jag det här fina kortet hos Louise, och jag kände att jag ville göra en egen variant. Så här blev det kortet, som ska till brevlådan idag för vidarebefordran till mormor som fyller år i nästa vecka:



Text från Inkywings och igelkottar och små blommor från Penny Black. Backgrundsprickar från Octoberstamps. Inga övriga dekoration...

Ute faller regnet, och om en stund ska dottern och jag iväg och titta på dressyrkurs. Och därefter ska vi till "vårt" stall och ta hand om den egna ponnyn och hästen som vi vaktar denna vecka. Jag har faktiskt tagit två rundor barbacka UTAN ATT TRILLA AV! Hurra för mig!

Tack för titten och må så gott!

Kommentarer
Postat av: Louise (vbg)

Åh så fint det blev, jätteläckert med de små igelkottarna....Kul att du blev inspirerad :)Kramiz

2010-07-31 @ 14:48:44
URL: http://louisevbg.blogg.se/
Postat av: Chruss

Vad snyggt!!!

Kul med ridningen! Sista gången jag red barbacka i min ungdom skrattade jag så jag trillade av...:-D

2010-08-01 @ 10:57:46
URL: http://chruss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0