Klippt o klistrat...

...har jag gjort på dagens första kort:


Ett QK-träd som stämplats med bladrankor från Hero Arts (stor bakgrundsstämpel), och små vita blommor embossade i vitt från CDees. Grästuvor från Third Coast Rubber, humlor från hÄnglar & stÄnglar, och ett okänt moln. Ingrids fina sommarord från Inkywings, och ett litet bi från Hero Arts.

I eftermiddags var vi på födelsedagsfika hos svärfar. Han fick detta kort:



Träd från Stampington, stort grattis från Inkywings och blandade småstämplar som bakgrund från Hero Arts. Utstansade blommor fastsatta med brads.

Tycker det är svårt med kort till herrar, för jag har inte så mycket stämplar lämpliga för det ändåmålet. Men det här trädet tyckte jag var ganska neutralt och inte så puttenuttigt. Och svärfar blev glad - det var roligt!

Hos Gunvor hittade jag en utmaning: visa ditt första bloggkort. Jag har ju inte hållit på med detta så länge, men så här såg första kortet som hamnade i bloggen ut:

Stämplar från hÄnglar & stÄnglar och Inkywings

Den här hÄngeln är en av mina favvosar!!!

För övrigt hade vi en bra ponnyprovarutflykt igår, och någon gång mot slutet av nästa vecka ska vi förhoppningsvis åka med ponnyn på besiktning. Går han igenom så är vi ponnyägare om mindre än en vecka. Känns spännande och lite läskigt, och dottern LÄNGTAR (dagens underdrift!!) tills han kommer hem till oss.

Tack för titten och må så gott!

Kommentarer
Postat av: Ingrid - Inola

Åh vad jag gillar dina sommarkort med alla små finurliga detaljer. Biet som surrar vid "sommar-texten" är en idé som jag nog knycker rakt av om det är OK ;-) Och trädet med de rosa blommorna är fantastiskt fint, tycker det passar utmärkt till en herre.

2010-06-15 @ 09:14:28
URL: http://inola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0