Jag hann inte med!!

Inkywings fyllde 10 år i februari, och hade tävlingar som pågick nästan hela månaden. Av någon anledning var det fortfarande inte tillräckligt med tid för mig, så mina kort hann aldrig bli uppladdade. Så de kommer här istället:

Först ett kort inspirerat av designteamets kort här:



Inspirationskortet hade rosor istället för utstansade blommor, men jag valde en mer "kuvertvänlig" variant. Annars vore rosor finare, tror jag... Gillade detta kortet för det var var annorlunda skuret och ganska enkelt att göra!

Nästa kort blev ett födelsedagskort:



Jag fick äntligen tag på den här ängeln - har försökt vid ett par tillfällen tidigare, men då var den slutsåld. Men nu är den MIN!!!

Även nästa kort, inspirerat av en skiss, blev med den nya ängeln:



Här valde jag olika varianter av min favvofärg - blågrönt, eller petroleumblått eller vad den nu kallas. Gillar den skarpt, i pyssel och på tröjor!

För övrigt har vi haft två dagar med strålande sol, och nästan lite vårkänslor, även om det fortfarande är kallt. Tydligen lovar man fint väder på lördag, så då kanske man kan åka på någon liten utflykt i vårsolen, och ta med varm choklad att njuta av?! Vi får väl se...

Tack för titten och må så gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0