Det är något visst...

...med England (eller Storbritannien, om man ska vara exakt), det går inte att komma ifrån det! Igår kväll kom jag hem från en tjänsteresa i England, efter att ha tre dagar i närheten av Birmingham. Det blev inte mycket tid över till annat än jobb och sova (och äta lite), men ändå så är det väldigt roligt att åka till England! Suck! Och ikväll åkte maken dit på semester. Olika falla ödets lotter! (Han ska på modellbilsmässa, så det är lika bra att jag och dottern inte följer med - vi skulle bli uttråkade efter 5 minuter!!)

Tänkte visa ytterligare några julkort. Först ut ett rosa kort:



Snögubbar från Panduro, bakgrund från Hero Arts och text från Arkivet (tror jag?). Två små bradblommor.

Nästa kort har samma snögubbar:



Snögubbar från Panduro och text från Inkywings. Några utstansade "grenar" och röda metallicbrads, samt QK-hörn. Inte så mycket krusiduller.

Sista kortet har en annan snögubbe:



Snögubbe från Hero Arts, God Jul-cirkel (text plus cirkel) från Easer och snöflinga från Magnolia. Lite band och några snöflingebrads.

Ute faller regndropparna tungt, och snön som föll i tisdags när jag var borta har mestadels försvunnit - typiskt Göteborg (fast ganska skönt tycker jag - snön kan gott lugna sig lite!). Det är dags att skutta i säng, för oss inte-natt-människor som kom hem sent igår.

Tack för titten och välkommen åter!

Kommentarer
Postat av: Sara-SaGam

Åh, det rosa julkortet gillar jag jättemycket. Fastnade för det direkt.

2010-11-15 @ 21:33:10
URL: http://sagam.blogg.se/
Postat av: Gunvor

Jättefina snögubbekort!



Kram, Gunvor

2010-11-22 @ 14:32:16
URL: http://gunvors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0