Två nya små figurer...

Det här med att virka amigurumi var roligt!!!! :-D Och eftersom jag även gillar nallar, så har det blivit två nallar:



Den här nallen har fått en egen honungsburk. Mönstret kommer från Ana-Paulas blogg, fast jag valde en annan färg på locket än på burken (och så fick jag inte till locket lika bra som henne...)

Sedan blev det en liten panda:



Han är virkad i vanligt akrylgarn som jag försökt "fluffa till" med en kattkarda. Vågade inte borsta så mycket, utan får nog öva på en liten "kladdbit" först innan nästa projekt. Detta mönster kommer från Lionbrand yarns. Fast där var pandan virkat i lurvigt garn (långhårigt garn), vilket känns lite överkurs än. Får se om jag vågar mig på det en annan gång...

Tack för titten och må så gott!

Kommentarer
Postat av: Michelle

They are so cute :)

2009-12-19 @ 08:33:54
URL: http://michelle.schowek.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0