Jag gjorde en tavla!

Om en vecka fyller min mormor år - 90 år - så jag gjorde en födelsedagstavla till henne:



Stämpeln är från Penny Black, och alfabetet och de små bladen är QK. Lite mönsterpapper och några rosor, tillsammans med en liten "hattnål".

Den är fotograferad ute i solskenet, så det fick bli en liten närbild på "hattnålen" också. Några pärlor, en bit band, en bit kedja och en liten paket-charm:



Mormor får faktiskt ett kort också, även det med Penny Black:



Inspiration till layouten har jag hittat i någons blogg - tack till denna okända inspiratör, och ursäkta mitt dåliga minne! Fast det är väldigt vad snett det alltid blir i scannern! :(

Dessutom har mormor namnsdag, så då får det bli ett kort för det också:



Blomma från Rubber Stampede, ett litet bi från Hero Arts, och två olika textstämplar (en hel plus del av en annan) från Inkywings. Blommor och QK-blad, eyelets och en liten bit överblivet band som jag hittade i bandlådan.

Inspiration till vikningen på det sista kortet hittade jag hos Eva, så tack för inspirationen!

Må så gott och tack för titten!

Kommentarer
Postat av: Chruss

Läckert - antar att hon blev väldigt glad?

2009-07-27 @ 09:51:59
URL: http://chruss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0