Ett födelsedagskort till!

Nu har svägerskan fyllt år, så då kan jag visa upp kortet som hon fick:



Grattis-cirkel från Aud design, swirl från Autumn Leaves och övriga stämplar från hÄnglar & stÄnglar (6 stycken faktiskt, som delvis är hopmaskade). En liten paketcharm, QK-blad och en blomma. Och lite band... Och lite glitter på vingarna och de gula "plupparna" i mitten på blommorna, men det syns som vanligt inte i scannen.

Det var allt för idag! Nu ska jag packa färdigt, för imorgon bitti åker dottern och jag till Strömsholm i dagarna fyra för att titta på hästtävlingar. Dressyr, hoppning och fälttävlan står på programmet. Fälttävlan ska bli spännande - det har varken dottern eller jag sett förut!

Tack för titten! Må så gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0