Inspirerad av en tavla

I en av korridorerna på jobbet hänger en tavla som jag gillar. Jag är egentligen inte så mycket för konst, även om jag kan tycka det är kul att gå på något konstmuseum nångång... Den här tavlan är ca 25*25 cm, med handskriven text nere i ena hörnet, och en liten,liten bild i mitten på ett bi mot en bikupebakgrund. Bilden är väl kanske 2*2 cm... Den inspirerade mig till det här kortet till svägerskan:



Princesstårtan kommer från Prickiform och texten är från Inkywings.

När man öppnar kortet blir det så här:



Flicka med tag i handen och etiketten bakom kommer båda från hÄnglar & stÄnglar. De två översta grattisarna är från Inkywings, och den understa från Forma Hantverk (om jag inte minns fel!) Lite blommor med en brad och lite pärlfloss som jag hittade i en låda. Cupcakepapper inköpt på Arkivet i lördags...

Den andra insidan ser ut så här:


Texten är från Inkywings...

För övrigt så har jag bläddrat lite mer i den där amigurumiboken jag lånade i förra veckan, och hittade faktiskt ett par små sötnosar. Bilder kommer så småningom när de har blivit fotograferade...

Tack för titten och må så gott! Njut av solskenet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0