3 * födelsedag

 I lördags var maken och jag uppe hos svågern på Tjörn på tredubbelt födelsedagskalas: svågern själv fyller år nästa lördag, svågersonen fyllde i början av december och svågerbonusdottern i mitten av december. Så tre kort och tre paket hade vi med oss! Från yngst till äldst blev det så här:

Till svågersonen:


Hängel från hÄnglar & stÄnglar och grattis från Inkywings. QK-bokstäver och en ballongbrad samt mönsterpapper.

Till svågerbonusdottern:


Ännu en hÄnglar & stÄnglar-figur (en av mina favvosar), samt grattis från Kortmakaren (tror jag). Stor retroblomma med knapp, samt lite rosaglittrigt "runt-paljetterna"-grejs (kommer inte för mitt liv ihåg vad det heter - är det åldern tros?!?!)

Till svågern:


Inspirerad av Ingrids tändsticksplånskort (finns
här) fick det bli en tårta från Magnolia och en grattisbakgrund från Inkywings. Inte så mycket krusiduller här, inte...

Nu återstår nog "bara" två födelsedagar i släkten i december - min bror och jag själv. Och så ska det komma en ny liten svågerbäbis också - en till födelsedag i denna populära månad! Får se om de prickar in en "ledig" dag?!

Tack för titten och må så gott!

Kommentarer
Postat av: Sara-SaGam

Vad kul att du testat "tändstickskortet". Det vill jag också göra nån dag!

2010-12-08 @ 22:24:22
URL: http://sagam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0