Nya stämplar!

Snubblade över en blogg häromdagen med gulliga stämplar, så jag var bara "tvungen" att köpa några. Här är första kortet med mina nya stämplar från Skogstokiga:



Bakgrundsprickar från Hero Arts, men övriga stämplar (jordgubbsflickan, blommor i tre storlekar, blad, etikett) kommer från Skogstokiga. En bit band tvärsöver, men inga andra dekorationer.

Maken och dottern är i stallet, och jag tror att jag ska ta med mig en bok ut i skuggan en stund. Hittade en något annorlunda bok i stan för ett tag sedan: Stolthet och fördom och zombier av Seth Grahame-Smith men baserad på Jane Austens klassiker Stolthet och fördom. De snälla, rara systrarna Bennett har lite andra talanger i denna boken, kan man säga. Boken kan rekommenderas till den som gillar lite udda böcker! ;-)

Tack för titten och må så gott!

Kommentarer
Postat av: Petra

Kortet blev ju jättebra Camilla. Riktigt sommrigt.

Själv så håller jag på med ett julkort :O)

Ha det så gott

Skogstokiga hälsningar

från mig

2010-07-25 @ 16:15:13
URL: http://skogstokiga.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0