Ett par öron...

Här är nästa del av Padma:



Padma är virk-a-longen som jag hittade här. I kväll är det fredag, vilket hos oss innebär film och fredagsmys. Och virkning. Nu återstår kroppen, och den verkade lite klurig, tyckte jag, när jag ögnade igenom mönstret igår kväll... Bild kommer så småningom...

I onsdags var dottern hemma från skolan med huvudvärk och lite feber, och då fick jag tillfälle att rida Freddy. Han är en maxad D-ponny (147,5 cm) och viktbärande, vilket innebär att även jag kan rida! :D Och det var lektion för dotterns instruktör. Puh! Efter en timmes privatlektion kändes det som att huvudet bara snurrade av alla höger och vänster och skänklar och sittben. Mycket lärorikt och nyttigt och roligt, men väldigt intensivt!

Tack för titten och må så gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0