Mer födelsedagar!

I helgen åker vi till Hovmantorp för att fira födelsedag för mina två brorsdöttrar - den lilla fyllde år i mars, och den stora fyller i början av maj. Till lillasyrran blev det detta kort:



Hängel från hÄnglar & stÄnglar, grattis cirkel från Aud Design, och blombård från Hero Arts. Retroblommor, fernblad, lite pärlfloss, QK-bokstäver, och en liten tårtberlock.

Storasyster får en annan hängel:



Flicka från hÄnglar & stÄnglar, grattiscirkel från Aud Design, QK-detaljer (bokstäver, ballong och blad), samt några blommor. Och en paketberlock.

Det har inte blivit så mycket pysslat på sistone - jag vet inte riktigt vart tiden har tagit vägen. Mycket hästar har det blivit (med dottern som rider 3 gånger i veckan och jag själv 2 gånger i veckan), och så har det fina vädret lockat... Och så är det "någon" som har stökat ner på pysselbordet - jag kommer ju inte fram!!! Får bli ett projekt för söndag kväll kanske!

Må så gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0