Alla hjärtans dag!!

Idag är det alla hjärtans dag, och en strålande anledning att göra kort! Jag brukar i och för sig inte göra så många kort just dagen till ära - bara till maken och dottern. Så här blev årets skapelser, med nyanlända stämplar, och målat på akvarellpapper - det var ett tag sedan, och jag läste i någons blogg om det, så jag plockade fram mitt block igen...

Till dottern:



Stämpel från hÄnglar & stÄnglar - layout enligt inspiration på hÄnglar-bloggen (fast jag behöver öva på rosetter!!)

Och till maken:



Två stämplar från hÄnglar & stÄnglar som maskats ihop en aning.

Nu ska jag bara fixa kuvert också (från gamla tapetböcker!), och så invänta lördagkvällens goda middag lite senare...

Njut av solskenet idag! (Fast det är VÄLDIGT svårt att slita sig från pysselbordet!!)

Kommentarer
Postat av: Gunilla

Tack snälla du för utmärkelsen som jag fått. Blev väldigt GLAD.



Vilka fina kort du har gjort till Alla Hjärtansdag! Fina upplägg och snygga detaljer.



Ha en skön måndag.

Kram/Gunilla

2009-02-16 @ 08:27:17
URL: http://kortnilla.blogg.se/
Postat av: chruss

Vilka underbara alla hjärtanskort!

Gillar Whippersnappermusen längre ner också...;-D

2009-02-17 @ 10:31:07
URL: http://chruss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0