En överraskning!!!

När vi kom hem från Värmland i tisdags hittade jag en glad överraskning:



Från Chruss - tack snälla! Jag som fortfarande är en nybörjarbloggare!

Reglerna är följande:

1. Den nominerade får lägga upp bilden på hans/hennes blogg.
2. Länka till personen du fick den ifrån.
3. Nominera 8 st andra.
4. Länka till dem i inlägget.
5. Lämna ett meddelande på den nominerades blogg.

Jag har ingen aning om vem som tidigare har fått den här utmärkelsen, men här är några vars alster jag beundrar:

Inola
Annas pyssel
Auds lilla hörna
Anitas hobbyblogg
Nilla
Elina
Elisa - visserligen inte en blogg, men mycket inspiration finns det här!
Ann-Louice

Listan hade kunnat bli hur lång som helst, men jag var ju tvungen att välja några... Tack för all inspiration!

Kommentarer
Postat av: Elisa

Tack! Jag har länkat vidare!

2009-02-13 @ 21:44:51
URL: http://www.elwa.se/galleri

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0