Nya kort...

Vi har varit i Värmland på "sportlovslånghelg" - det var tredje året vi var där, och i måndags var det riktigt kalasvinterväder med strålande sol och klarblå himmel och snö som gnistrade, och vi var nästan ensamma i spåren. Blev lite inspirerad till ett snabbt vinterkort:


Texten är från Inkywings, snöflingan (som syns lite dåligt på bilden) från Stubby Stampers, och fjärilen från Hero Arts.

Jag har också gjort klart ett kort som legat halvfärdigt ett tag. Det blev till slut ett tackkort:


Musen kommer från WhipperSnapper Designs och tacket från Inkywings. Layouten (eller vad man nu säger om kort?!) är inte självpåhittad, utan jag såg ett liknande kort på någons blogg för ett tag sedan. Tack till denna person som jag glömt vem det var!

Nu ska dottern och jag iväg till stallet, men kanske kommer det en liten till uppdatering i kväll... Jag hittade en överraskning i går när vi kom hem från Vä

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0