hÄngel till namnsdag

Jag har tänkt att jag ska bli bättre på att skicka namnsdagskort i år. Hittills är det i princip endast dottern som fått kort när hon har namnsdag, men nu tänkte jag försöka mig på lite fler. Så då är det ju lika bra att börja förbereda. En hÄngel med text från Inkywings blev först ut:



Måste nog erkänna att denna hÄngel är lite av en favorit just nu. Har en till färdigmålad som "bara" ska pysslas ihop till ett färdigt kort... men det får bli en annan dag, för nu ska jag byta om och åka till stallet!

Kommentarer
Postat av: chruss

Jomenvisst är hon söt hänglatösen!

Du, kika in i min blogg - finns något till dej där!

2009-02-09 @ 14:11:44
URL: http://chruss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0