Två nya hÄnglar...

Kom på att jag har två nya hÄngla-kort att visa upp! Ett som jag skickade till en stämpelkompis i förra veckan:


Stämpel från hÄnglar & stÄnglar, magnetalfabete från Making Memories, en QK-jordgubbe, lite mönsterpapper och några brads...

Min favvofärg förresten - petroleum eller blågrön eller vad man nu vill kalla den. Tycker den är så snygg!!!!!

Nästa kort lämnades till makens halvsyster i lördags när hon konfirmerades:



Stämpel från hÄnglar & stÄnglar samt återigen Making Memories-alfabetet. Lite punchinella, utstansade blommor och pärlfloss. Skrev ut en liten rundel på datorn med kyrkan och datumet. Mönsterpapper och blombrads.

Jag hade först lite funderingar på att köpa en konfirmationsstämpel - det finns ju alltid ursäkter för att köpa fler stämplar ;-). Men efter att ha letat runt lite i olika bloggar så insåg jag att det går att göra konfirmationskort utan speciella stämplar. Och hur ofta behöver man en sådan stämpel - egentligen?? Bättre att spara de pengarna till en mer användbar stämpel, tyckte jag!

Tack för titten! Må så gott!


Kommentarer
Postat av: Sara - SaGam

Tittar förbi titt som tätt. Hoppas du har en skön sommar!

2009-07-08 @ 01:27:22
URL: http://sagam.blogg.se/
Postat av: Chruss

Tusen tack för det underbara kortet Milla!

Det var mina färger också och jag blev verkligen glad!

sommarkram!

2009-07-12 @ 00:29:49
URL: http://chruss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0