Regn, regn, regn...

Ute faller regnet, och det är sista semesterdagen. Har precis plockat iordning jobbväskan (läs handväskan), och kollat så att jobbtelefon, ID-kort och nycklar finns på plats. I morgon börjar allvaret igen, efter en fyra veckor lång och avkopplande semester...

I går var vi uppe i Bovallstrand och uppvaktade svärmor på födelsedagen. Ingrid gör ofta egna bakgrunder, och jag blev lite inspirerad och plockade fram en gammal stämpel som jag inte använt på länge. Så här blev svärmors kort:



Grattisbakgrund från Inkywings, Grattis från Easer, blommor i kruka från hÄnglar & stÄnglar, och splattorna i bakgrunden från Stubby Stampers. Ett band tvärsöver.

Tack för titten och må så gott!

Kommentarer
Postat av: Chruss

När skolan börjar så börjar jag också (23 aug) - min fördel är att jag kan gå direkt från sängen till skrivbordet och ingen webbkamera som visar hur trött jag är...fast första dagen brukar gå rätt bra, det är resten av veckan som förmodligen blir knölig...

kram!

2010-08-10 @ 13:24:01
URL: http://chruss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0