Tre födelsedagar...

Igår var det två födelsedagar: dels min pappa och dels en fd kollega. Pappa fick detta kortet:



Nalle från Funstamps, grattistext från Skogstokiga. Mönsterpapper, lite band, några blommor och QK-blad.

Den fd kollegan fick detta kortet:



Bakgrundsstämpel från Hero Arts, bi i kruka från Rubber Stampede, och text från Inkido. QK-blad och utstansade blommor samt halvpärlor. En liten blombrad på etiketten.

Fundering: varför blir mina scannade bilder allt som oftast lite sneda?? Tycker jag försöker lägga korten rakt, men ändå blir det väldigt ofta lite snett och vint... Jaja, man ser ju ändå!

Sedan har också ena svägerskan fyllt år. Hon fick detta kort i brevlådan:



Flicka från hÄnglar & stÄnglar och text från Arkivet. Mönsterpapper, tygblomma, lite pärlfloss (eller vad det nu heter?), en brad, QK-blad.

De två första veckorna efter semestern har rusat förbi fortare än kvickt. I början av veckan (mån-ons) var maken på kurs i Stockholm, så jag och dottern var ensamma hemma. Och andra kvällen (tisdagen) sov hon över hos en kompis, så då hade jag huset för mig själv. Det händer inte ofta! Måste vara fler år sedan sist, när maken och dottern var uppe hos svärmor en helg... Ovan känsla att gå och lägga sig i ett tomt hus (förutom marsvinen på nedervåningen då, förståss!)...

Tack för titten och må så gott! I helgen ska jag se om jag kan göra färdigt mitt senaste virkprojekt. Det har inte blivit så mycket virkat i veckan, mest stalltid... Och på måndag börjar min ridning!! Yippie!! Äntligen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0