En liten sköldpadda...

Ikväll hade jag bättre tumme med tekniken, och det gick att tanka över bilder från kameran. Håller fortfarande på med mitt stämpelinspirerade projekt, och här är några av delarna:



Just nu ligger det projektet i vila, eftersom jag har ett par andra saker på gång - Veronicas virkalong och en liten nalle. De kommer väl så småningom på bild här...

Dessutom har jag gjort en liten sköldpadda, efter mönster i Mia Bengtssons bok. Den blev så här:



En liten blomma som dekoration tyckte jag att den behövde. Blev faktiskt riktigt nöjd med här lilla filuren! Brads till ögon - hittade stora svarta brads på Matton strax innan jul, och köpte en paket inför kommande virkprojekt.

Vintern fortsätter, och nästa vecka väntar sportlov. Jag ska vara ledig ett par dagar - det ska bli skönt!!!!

Tack för titten och må så gott!

Kommentarer
Postat av: Ingrid - Inola

Sköldpaddan är hur gullig som helst! Vad kul det låter med "virkalongen", det måste jag försöka haka på någon gång framöver. Ha det gott!

2010-02-09 @ 21:48:55
URL: http://inola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0