Nu när jag vet...

... att mottagaren har fått kortet kan jag lägga upp det här:



Bi på blomma från Alota, grattisstämpel från Octoberstamps och två små bin från Hero Arts (höger) resp My Heart Stamps for You (vänster). Några blingstenar, och tre QK-solrosor.

Tyckte den snirkliga grattisstämpeln passade ihop med skrivstilstexten på pappret, så därför blev det den texten. Och idén med tre rutor såg jag i någon blogg (kommer tyvärr inte ihåg vilken), och passade på att matcha ihop QK-detaljer med stämpeln.

Den kommande veckan blir det extra mycket hästar, eftersom vi förutom dotterns ponny även ska vara hästvakt åt några kompisar i stallet som är borta på semester. Hästen vi ska passa är 25 år och har haft ont i sina ben, så vi ska ta det väldigt lugnt och mest skritta. Det lutar åt att jag ska rida deras häst, och dessutom barbacka. Vågar knappt tänka på hur länge sedan det är jag gjorde det...? Hmmm... Kan det ha varit i tidiga tonåren? Då är det ju ett tag sedan! Tror inte jag ridit barbacka sedan jag började rida igen i "vuxen" ålder för ett antal år sedan när vi bodde i Skövde... Kan bli spännande!

Tack för titten och må så gott!


Kommentarer
Postat av: Ingrid - Inola

Och det är jag som är den glada mottagaren av detta fina kort. Tusen tack än en gång!

2010-07-31 @ 23:43:47
URL: http://inola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0