Tillbaka igen!

Nu har vi fått ordning på datorn igen! Tror att det delvis var vår okunskap och delvis tekniska problem, men nu är det i alla fall löst!

Förra helgen var vi nere i Blekinge hos mina föräldrar och lämnade av dottern som skulle på ridläger. Passade också på att uppvakta mamma på födelsedagen med följande kort:



Flicka från hÄnglar & stÄnglar, och text från Inkywings. Några utstansade blommor och små QK-löv (stämplade på), samt några brads och lite häftklamrar.

Till helgen är det 10-årsjubileum på Papperskraftsmässan. Dit hade jag gärna åkt, men det går inte eftersom vi ska hämta hem dottern igen. Annars hade det varit roligt eftersom det faktiskt är 10 år sedan jag var där för första gången. Då var vi inte så många! Det var innan stämpel- och scraphobbisarna vuxit sig så stora som de är idag... Glitterlim (Stickles) köpte jag, kommer jag ihåg - många färger! :D

Nu väntar en stund i virksoffan! Långfingret har läkt och det syns inte så mycket av förrförra veckans brännsår. TUR!

Tack för titten och må så gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0