Nu är det vår!!

I alla fall i pysselrummet!! Fast nästan ute också idag - maken och jag tog en promenad i vårsolen i förmiddags. Vindstilla och sol och alldeles jätteskönt ute! När vintern är sådan är den faktiskt helt OK!! :-D

Så då blev det ett par vårkort vid pysselbordet sedan. Först ut ett tulpankort:


Tulpanerna från My Heart Stamps for You, bokstäverna från Ma Vinci's, och prickar och droppar från Aud Design. Några brads ("normalstora" och pyttesmå), QK-etiketter som jag hittade i min ask med överblivna delar, lite band och en liten Handmade-berlock.

Ute tror jag att vi får vänta på krokusar, i alla fall på vår tomt för den är ganska skuggig. Vid pysselbordet blev det dessa här så länge:


Krokusar från My Heart Stamps for You och text från Inkywings. Lite papper och några brads och så var det klart!

Denna helgen, som inte är slut än, har varit väldigt avkopplande! Mycket pyssel och mycket ta det lugnt och inte en massa måsten som det blir ibland. Välbehövligt!! Och om en stund ska dottern och jag åka till stallet. Hon ville rida ut, så då blir det en liten promenad till i solskenet!! :-)

Tack för titten och må så gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0