Det är kallt ute!!!!!!!!!!

I morse var det -9 grader ute. Brrrrrr! Alldeles för kallt! Även om det har varit en jättevacker vinterdag med solsken och gnistrande snö så är det fortfarande för kallt! Undras om vintern är här för att stanna??

Som kontrast till kylan ute kommer här ett solgult kort till en dam som fyllde 50 år häromveckan:



Hängel från hÄnglar & stÄnglar, liksom solrosorna. Grattistext från Inkido (eller?? Minnet är bra men kort!). QK-bokstäver och QK-solrosor. Glitterlim på vingarna, men det syns inte här.

Sedan har en av svågersönerna fyllt år också. Han fick premiärinviga en stämpel som jag köpte på loppisen vi hade inne i stan förra helgen:



Elefant från Stampin Up, litet grattis från Forma Hantverk och stort grattis från Inkywings. Ett QK-paket med en QK-tag (också från mässan) samt QK-bokstäver. En liten bit band. Och ett rörligt öga till elefanten!

Tyckte att den där elefanten var helt oemotståndlig, men min vana trogen gick jag ändå och velade länge och väl innan jag slog till. Så länge att loppisen nästan var slut, och den förra ägaren hade halva priset på allt. Då tänkte jag att det nog var meningen att jag skulle köpa den där stämpeln i alla fall. :-D

Nu ska jag gå och sätta mig i soffan under en varm filt och tina upp lite. Har tillbringat hela eftermiddagen i stallet, eftersom dottern inte bara skulle rida Freddy, utan även hjälpa en kompis som är bortrest idag med att ta hand om hennes ponny. Så det blev till att rida dubbelt för dottern (och för mamma att fixa dubbla höpåsar och foderhinkar!).

Tack för titten och må så gott!

Kommentarer
Postat av: Sara-SaGam

Jag kikade allt på den lilla elefanten jag också. Jättesöt! Kul att du använder det du köper direkt. Jag brukar lägga en hel del på hyllan. Hm, måste bättra mig där.

2010-12-02 @ 21:15:23
URL: http://sagam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0