En födelsedag...

... ska dottern fira ikväll, så om ett par timmar ska vi skjutsa bort henne till kompisen som har fest. Med sig kommer hon att ha detta kort:



Igelkott från Penny Black, grattis från Arkivet. Några blommor och brads och mönsterpapper.

I veckan har det inte blivit så mycket pysslat, för jag har varit på tjänsteresa i Skottland. Möten och intervjuer hela dagarna, och renskriva anteckningar på kvällarna. Dock blev det lite tid över i samband med byte av flyg, och sista kvällen tog jag mig lite tid till pyssel också. Då gjorde jag klart en liten filur med "slurf" (hittade ett mönster på utländska som jag var tvungen att testa!!)... Bilder kommer imorgon, eller så fort jag har plåtat honom.

Tack för titten och må så gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0