Triss i katter - del 1

De tre senaste alstren jag har virkat har blivit katter. Ibland när man surfar runt på olika bloggar så hittar länkar till nya bloggar, och vid något tillfälle hittade jag ett ryskt (!) mönster på en katt. Så här blev min version:



Han är virkad i Svarta Fårets jubileumsgarn, och har säkerhetsögon och broderade detaljer. Med hjälp av Google translate, lite amigurumierfarenhet och en och annan gissning så gick det att klura ut hur han skulle virkas...

Och nu är det SEMESTER!!!!!!!!!!!!!!!! Jag hade mitt sista möte på jobbet idag, och strax innan halv ett var det klart. Nu är jag ledig i fyra veckor! Hur skönt på en skala är det då??? :-D

Tack för titten och må så gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0