Oj vad det var länge sedan!!

På något sätt har tiden runnit iväg fortare än kvickt, och det var länge sedan det var en uppdatering. Det har varit lite lugnt på pysselsidan på sistone - har virkat lite ibland i soffan, men i pysselrummet var det länge sedan jag var. Nu har jag i alla fall pysslat ihop två födelsedagskort som jag tänkte visa upp!

Först ut är kortet till svågerdottern som fyllde tonåring för ett tag sedan:



Flicka från The Greeting Farm, bokstäver från Making Memories och grattisstämpel från Aud design. Lite blommor fastsatta med brads och ett par ballongbrads. Om jag inte minns fel kommer papprena också från Making Memories!

Nästa kort är till en kompis som fyllt år:



Flicka från hÄnglar & stÄnglar, grattistext från Kortmakaren och snirklar från My Paper world. Ett par tygblommor fastsatta med en brad, med lite pärlfloss under.

För övrigt längtar vi efter våren, och i helgen broddade vi av Freddy. Det får väl ändå räknas som ett vårtecken! Förhoppningsvis klarar han sig till nästa vinter innan vi behöver brodda  igen, men det märker vi! Ingen snö kvar i hagen, och solen både lördag och söndag!

Tack för titten och må så gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0