Mors Dag

Idag är det mors dag, och till mamma skickade jag detta kort:



Nalle från FunStamps, morsdag-text från Inkywings, och sedan magnetbokstäver. Martha Stewart-stans, halvpärlor och utstansade blommor. Mönsterpapper...

Häromveckan var jag i England på tjänsteresa, och denna gången hade jag turen att åka till en stad med en HobbyCraft-affär. Pysselaffär typ Panduro, fast med lite bredare sortiment. En av de saker jag köpte var en mönsterswirl (Jewel Template) från Bazzil, och det är den jag har använt på kortet ovanför. Rolig leksak! Lite blingstenar köpte jag också att ha till mallen. Jag fyndade också en snögubbestämpel för 2 pund, och en massa små lådor att ha småplock i. Långa nålar att ha för att sy ihop amigurumisar kändes också som ett bra köp. Tror att det var några andra småsaker också... Helt klart ett bra besök!

Nu väntar en stund i pysselrummet!

Tack för titten och välkommen åter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0