Två QK och en stämpel - julkort

Tiden går, och det är hög tid att pyssla ihop lite julkort. Tänkte visa ett par enkla kort som jag fixade ihop häromkvällen:





God Jul-bakgrund från Arkivet (som inte längre finns), samt QK-gran resp QK-julros med blad. Granen har fått "kulor" i form av minibrads som jag hittade i min favvobokhandel WH Smith förra helgen i Birmingham.

Ett par enkla kort som skulle passa in i kategorin 10-minuterskort...

Nu väntar soffan och ett litet julpyssel som måste bli klart till kalenderswapen som jag anmält mig till.

Tack för titten och må så gott!

P.S. För övrigt var det hög tid att byta ut vårtulpanerna mot snögubbarna. Fast jag hoppas att snön dröjer lite i år. Helt OK om den kommer lagom till jul tycker jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0